PLUS DISTANCIA - actualización importes TMB

23 de gen. 2018, 7:33 publicada per Sección Sindical CCOO   [ actualitzat el 23 de gen. 2018, 7:37 ]

En relación a la actualización del Plus Distancia con el aumento de precios del transporte público integrado, la empresa ha publicado un comunicado. Adjuntamos también el artículo del convenio que habla de este plus y la tabla de precios actualizada de TMB para 2018.

Article 23 Plus distància

Les empreses han de pagar al personal que resideix fora del municipi on s'ubica el centre de treball, l'import dels viatges que fa amb els mitjans habituals de transport públic. Quan no hi hagi transport públic en horari laboral del treballador entre el municipi de residència del personal i el del centre de treball, s'abonarà l'import de 0,18€ per quilòmetre, prenent com a referència la distancia oficial entre municipis.
Si un/a treballador/ora resident al municipi on s'ubica el centre de treball canvia la seva residència a un altre municipi, no té dret a aquest plus. La percepció del plus de distància és incompatible amb la del plus de transport.