Actualitat‎ > ‎Notícies CCOO‎ > ‎

Primer de Maig massiu

6 de maig 2013, 2:53 publicada per Usuari desconegut   [ actualitzat el 30 de set. 2016, 7:39 per Sección Sindical CCOO ]

Més de 170.000 persones van sortir al carrer per denunciar els atacs a l'estat del benestar

FotoAquest Primer de Maig de 2013, marcat per la crisi i amb unes xifres d'atur desorbitants, ha evidenciat el desig de la ciutadania de canviar les polítiques d'austeritat que imposen els governs.

Les manifestacions convocades per CCOO i UGT a Barcelona, Girona, Tarragona, Tortosa i Lleida han reunit més de 170.000 persones que protestaven perquè, com deia el lema d'enguany, "S'ho estan carregant tot (els llocs de treball, els convenis, els serveis públics, la protecció social, els mitjans de comunicació, la democràcia...)".

Feu clic per veure:
- les fotografies de la manifestació del Primer de Maig de 2013 a Barcelona
- el discurs de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, llegit al final de la manifestació del Primer de Maig de 2013 a Barcelona
- l'article "Contra l''austericidi" de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, publicat al diari El Punt-AVUI el dimecres 1 de maig de 2013
-el vídeo de la manifestació del Primer de Maig de 2013 a Barcelona, amb declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya