Actualitat‎ > ‎Notícies CCOO‎ > ‎

L'11è CONGRÉS DE CCOO DE CATALUNYA

20 de nov. 2016, 9:56 publicada per Sección Sindical CCOO   [ actualitzat el 20 de nov. 2016, 10:01 ]

El Consell Nacional de CCOO de Catalunya ha aprovat per unanimitat la Carta de Convocatòria de l’11è Congrés del sindicat, que se celebrarà a Barcelona els dies 4, 5 i 6 d’abril de l’any 2017.

El congrés debatrà i establirà l’estratègia i les pràctiques d’actuació sindical per als propers anys, escollirà els òrgans de direcció i les estructures de funcionament del sindicat, i reunirà uns 630 delegats i delegades en representació de les persones afiliades i de les organitzacions federatives i territorials.

En aquesta ocasió hi haurà una fase prèvia, amb assemblees per tot Catalunya on es tractarà el desenvolupament de les conclusions de l’Assemblea sindical oberta i de la Conferència de Dones i Homes, i on es presentaran i validaran els eixos de l’11è Congrés: apostem per una economia real, treballem per viure amb plenitud, lluitem pel treball digne i amb drets, defensem el bé comú, fem un sindicat proper, i reforcem l’ètica i els valors.

Aquest congrés, que porta per lema “Fem CCOO”, s’inscriu en el marc del Congrés de la Confederació Sindical de CCOO d’Espanya, com a expressió de la coresponsabilitat en la definició de les polítiques sindicals per al conjunt de l’Estat des de la personalitat pròpia de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya.